Одеса нерухомість

Купівля продаж нерухомості Одеса

Пошук

Пропозиція 6 питань покупцю.

Пропозиція 6 питань покупцю.

Пропозиція 6 питань покупцю.

Агенти обов’язково поставлять вам ці 6 питань при огляді нерухомості. Вам треба бути готовим відповісти на них. Як ви думаєте? Чи могли б ви перебуваючи на презентації нової нерухомості, випивши келих або два вина, піти — не кажучи про господаря, ні слова? Впевнений, ні. І я сподіваюся, що ви належите до таких презентацій будинків однаково добре. І все ж таки покупці часто роблять помилки, відмовляючись підписувати пропозицію. Уникають питань агента про будинок, який вони зараз оглядають.

Іноді це робите, тому що вам нелегко отримати потрібну ціну. Покупцеві важко передати особисту інформацію та враження. Буває відмовлятися, тому що вам незручно запропонувати свою ціну на фоні високої стартової ціни. Хоч би яка була причина, це ставить агента у скрутне становище. Презентація нерухомості може бути цікавою для покупців, але для агентів це робота. Ваші відгуки – це показник ринку, в якому нам потрібно виконувати свою роботу.

Таким чином, все, що потрібно покупцям житла, — це невелика підготовка. Якщо ви знаєте питання, які ставлять агенти. Ви можете бути готові до відповідей кожного разу, йдучи на такий перегляд. Можливо, це саме ваш новий будинок! Готові. Ось ваш зразковий варіант відповідей.

1. Питання: як довго ви дивитеся?

Чому ми питаємо. Агент намагається оцінити наскільки ви серйозні. Якщо ви тільки почали пошук, кілька тижнів, агент зрозуміє, ви спочатку, ви збираєте інформацію. Якщо ви шукаєте кілька місяців, агент поставиться інакше. Це говорить про те, що ви бачили багато, але ви не знайшли, що шукаєте. Агент запитає себе, чому ви не зробили пропозиції, можливо, це будинок, який ви так довго шукали.

Як ви повинні відповідати? Будь те чесні та конкретні. Це невинна інформація.

 

2. Запитання: Ви працюєте виключно з агентом?

Чому ми питаємо. Агент шанує ваш вибір. Якщо у вас є агент, агент продавця вдома не може представляти ваші інтереси. Це питання задасть тон розмови. Не дивуйтеся, якщо агент запитує хто ваш агент. Більшість агентів, які займаються бізнесом у певній галузі, знають інших активних агентів. Таким чином, агент власника будинку може зателефонувати вашому агенту, а не вам.

 

Як ви повинні відповісти? Пропозиція. Якщо ви працюєте з агентом, скажіть так! Ще краще, дайте агенту власника будинку ім’я вашого агента та контакт. Це позбавить вас необхідності надавати вашу особисту інформацію агенту власника будинку. Замість надсилання імені, номера телефону та електронної пошти. Ви передаєте контактну інформацію свого агента. Це все, що має знати агент власника будинку.

3. Питання: як цей будинок, порівняно з іншими, які ви бачили?

Чому ми питаємо. Тепер, коли агент знає, як довго ви дивитеся, він хоче зрозуміти, чи є цей будинок конкурентом. Агент також припускає, що ви дивитеся поруч інші будинки. Іншими словами, шукайте найкраще. Агент хоче, щоб ваше чесне враження про будинок, показало інтерес краще чи гірше за інших.

Як ви повинні відповісти? Пропозиція. Будьте чесні. Якщо в будинку є перевага, вкажіть це. Якщо ви думаєте, що цей будинок потребує ремонту, повідомите агента про це. Пам’ятайте, що чесна думка про будинок не скривдить почуття агента. Агент незалежний. Звичайно, агент дбає про свій товар, але, на відміну від власника, емоційно вільний. Емоції заважають під час продажу власником.

 

4. Питання: Ви конкретно дивитеся у цьому районі?

Чому ми питаємо. Агент працює у своєму районі, він хоче знати, наскільки ви рішуче налаштовані. Агент хоче виключити спостерігачів та зосередитись на серйозних покупцях. Якщо ви шукаєте в цьому конкретному районі, але не зацікавлені в тому, щоб зробити пропозицію щодо його об’єкту, ви привернете увагу агента. Агенту треба зрозуміти, що інші об’єкти мають, чого немає в цьому. Тепер агент зосереджений на пріоритетах. Ви зосереджені на певних вулицях у районі? Певний стиль будинку? Чи все залежить від ціни?

 

Як ви повинні відповісти? Пропозиція. Якщо ви зосереджені на цьому районі, це нормально сказати так. Якщо ви ще поки що не обрали район, все гаразд. Ці відповіді дають інформацію для агента, коли вона розмовляє із власником. Наприклад. У відкритому перегляді було чудово! У мене був покупець, який прийшов через агента, шукає якийсь час і дивиться тільки в цьому районі. Це каже власнику, що є покупці, що коригування, можливо, доведеться зробити, якщо ці покупці не купують цей будинок.

5. Запитання: Що ви думаєте про ціну?


Чому ми питаємо. Впевнений, найважливіше питання, але це може бути не перше питання агента. Тому що агент хоче спочатку встановити зв’язок. Агент знає, що люди мовчать, коли справа доходить до ціни. Агент хоче, щоб ви дали вдумливу відповідь.

 

Як ви повинні відповісти? Тепер це складно. Якщо ви насправді на ринку купити і не можете порівняти об’єкт з іншими будинками. Не слід просто називати число. Просто скажіть агенту, якого ви не знаєте достатньо, що дасте відповідь пізніше. Якщо ви відчуваєте, що можете відповісти, скажіть щось на зразок. Я думаю, що така ціна конкурентно здатна. Інше – це надто дорого. Справа не в тому, щоб дати доларову цифру, а в тому, щоби отримати загальне сприйняття. Якщо ви вважаєте, що все гаразд, скажіть так. Якщо ви вважаєте, що це занадто дорого, скажіть це. Тому що, якщо ціна завищена, можливо, агент зателефонує вам, як тільки ціна знизиться.

6. Питання: ви хочете зробити пропозицію по цьому будинку?

Чому ми питаємо. Будь ласка, не ображайтесь! Агент має роботу, і це нормальне питання.

Як ви повинні відповісти? Будучи потенційним покупцем, пам’ятайте: перевага на вашому боці. Якщо ви плануєте зробити пропозицію, це хороша новина для агента та дозволяє йому знати, що є пропозиція у письмовій формі. Це може допомогти вам, якщо буде кілька пропозицій, щоб агент знав, що до нього надходило кілька пропозицій. Таким чином, агент не може розпочинати переговори без попереднього отримання вашої пропозиції. Якоюсь мірою це заощаджує вам час, щоб зателефонувати вашому агенту і передати вашу пропозицію. Якщо ви не плануєте робити пропозицію, це також добре. Скажіть про це.

Зрештою, будь ласка, зайдіть на сайт. Вам не потрібно реєструватися та писати своє прізвище. У картці об’єкта залиште коментар або пропозицію. Такий вид спілкування, у певному сенсі, абсолютно несуттєвий. Але це проста ввічливість, найменше, що ви можете зробити, щоб зберегти соціальну структуру нашого суспільства. За матеріалами інтернет-видань.

#млсодесса #спподесса

  • Увійти
  • МЕНЮ